Detail pozice

Global Inventory Manager

Rieter CZ s.r.o. je součástí švýcarského koncernu Rieter, který je systémovým dodavatelem v oblasti textilního strojírenství.

Mám zájem

Čím se budete zabývat?

Úspěšný uchazeč na pozici Global Inventory Manager bude pověřen nastavením, implementací a monitoringem globální strategie v oblasti řízení skladových zásob v "aftersales business" ve spolupráci s lokálními logistickými týmy koncernu Rieter. Hlavním cílem je zachování kvality a rychlosti dodávek dílců při optimálním stavu zásob.

Mezi hlavní úkoly patří:
- tvorba, implementace a sledování globální strategie v oblasti řízení zásob
- návrh na využívání moderních nástrojů řízení v této oblasti
- definice a sledování globálních KPI´s pro tuto oblast
- metodické vedení lokálních týmů
- průběžný monitoring procesů, provádění analýz v oblasti řízení zásob a implementace nápravných opatření

Místem výkonu práce je Ústí nad Orlicí.
U pozice předpokládáme služební cesty v rozsahu cca 20% ročního pracovního času.

Proč právě tato pozice?

Nabízíme velmi zajímavou pozici s globálním dosahem v rámci mezinárodního koncernu s možností výrazného profesního růstu.

Jaká jsou naše očekávání?

- VŠ vzdělání v oblasti logistiky/ekonomiky či příbuzném oboru
- velmi dobrá znalost AJ v psané i mluvené formě
- alespoň 5 let praxe v oblasti strategického řízení zásob/plánování či nákupu
- zkušenosti s přípravou a implementací strategie řízení zásob
- pracovní zkušenost s SAP (moduly MM, WM, SD)
- velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost práce v mezinárodním prostředí

Co můžeme nabídnout?

Velmi zajímavou a náročnou práci na strategické pozici v mezinárodním prostředí v oblasti "aftersales business" s možností cestování a odpovídajícím mzdovým ohodnocením.

V případě zájmu o tuto pozici se budeme těšit na Váš životopis v ČJ a AJ.

Předem děkujeme za projevený zájem o práci v naší společnosti!

Nenašli jste vhodnou pracovní pozici?

Pošlete své CV