Detail pozice

Specialista zákaznického servisu (m/ž)

Rieter CZ s.r.o. je součástí švýcarského koncernu Rieter, který je systémovým dodavatelem v oblasti textilního strojírenství.

Mám zájem

O jakou práci se jedná?

Hlavní náplní práce je technické posouzení závady na strojním zařízení na základě dat v informačním systému, návrh řešení a jeho implementace prostřednictvím servisního oddělení. Součástí práce je vedení související dokumentace a správa dat v informačním systému.
Práce je vhodná pro komunikativní, technicky orientované uchazeče, kteří preferují rozmanitou a analyticky zaměřenou činnost.

Jaké jsou naše požadavky?

- technické vzdělání (elektrotechnické/strojní zaměření) popř. praxe v technické oblasti na obdobné pozici
- schopnost slušně se domluvit v AJ
- praxe na obdobné pozici (zákaznický servis, reklamační oddělení) výhodou

Co nabízíme?

- zajímavou analyticko-technickou práci na špičkových produktech
- odpovídající mzdové ohodnocení
- zaměstnanecké výhody (dovolená navíc, roční prémie, program pro výhodné telefonování, pružná pracovní doba, profesní vzdělávání...)

Tak co? Troufnete si?

Pokud ano, budeme se těšit na Váš profesní životopis.

Nenašli jste vhodnou pracovní pozici?

Pošlete své CV